Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme?... Celý popis
Koupit za 890 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing management
Doprava:
45 Kč
Skladem
890 Kč
Koupit za 890 Kč
Marketing management
Doprava:
45 Kč
Skladem
881 Kč
Koupit za 881 Kč
Marketing management
Doprava:
69 Kč
Skladem
831 Kč
Koupit za 831 Kč
Marketing management
Doprava:
69 Kč
Skladem
838 Kč
Koupit za 838 Kč
Marketing management - Václav Stříteský
Doprava:
59 Kč
Skladem
890 Kč
Koupit za 890 Kč
Popis
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová nabídka podložena správně stanovenou cenou? Jak zákazníci vnímají naši značku? Jak získat nové zákazníky a jak udržet ty stávající? Kdo jsou naši konkurenti a jak si vůči nim stojíme? Jak měřit efektivitu vložených prostředků do marketingových aktivit? Tato kniha se snaží ukázat a vysvětlit cesty, kterými lze nalézt odpovědi nejen na uvedené otázky. Zabývá se stěžejními oblastmi marketingového rozhodování zejména na strategické, ale i taktické úrovni. Je zřejmé, že žádná publikace nemůže podrobně pokrýt veškeré oblasti tak pestré a dynamické disciplíny, jakou marketing bezesporu je. Navzdory této skutečnosti se autoři snažili postihnout ve většině klíčových témat detailnější aspekty, než jsou pouze základy marketingu. Kniha je tak určena studentům i všem zájemcům o marketing, kteří chtějí získat širší rámec a kontext v oboru marketingu.
Parametry
Autor | Václav Stříteský |
Jazyk | české |
Nakladatelství | C. H. Beck |
Rok vydání | 2023 |
Výrobce | C.H.BECK |
Počet stran | 584 |