Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci... Celý popis
Koupit za 297 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Plánování a tvorba hodnoty firmy (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
297 Kč
Koupit za 297 Kč
Plánování a tvorba hodnoty firmy
Doprava:
zdarma
Skladem
297 Kč
Koupit za 297 Kč
Plánování a tvorba hodnoty firmy - Pavel Marinič - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
297 Kč
Koupit za 297 Kč
Popis
Publikace určená manažerům, podnikatelům a studentům VŠ se zabývá uceleným souborem témat, která jsou obrazem rozhodovacích procesů v podniku. Prakticky zaměřený výklad je doplněn rozsáhlou případovou studií a návodnými schématy. Autor vychází z konkurenceschopnosti jako rozhodujícího faktoru hodnoty firmy, podrobně se zabývá měřením výkonnosti podniku s důrazem na ukazatele používané v rámci hodnotového managementu. Dále se zaměřuje na generátory hodnoty firmy a jejich měření a na identifikaci a analýzu tržní pozice firmy. Obsáhlá část knihy je věnována plánování a tvorbě dlouhodobého a krátkodobého finančního plánu i jejich korekcím.
Parametry
Autor | Marinič Pavel |
Výrobce | Grada |