Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life balance, často při poklesu jejich výkonu i kvality práce, a nebývalou konkurencí na trhu a bojem o zákazníka. Manažerské „řemeslo“, které se lze naučit, je... Celý popis
Koupit za 490 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Manažerské rozhodování v praxi - Bohumír Štědroň; Petr Moos; Marcela Palíšková - 17x24 cm
Doprava:
69 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Manažerské rozhodování v praxi - Štědroň Moos Palíšková Pastor Svítek Svoboda a kolektiv
Doprava:
69 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Manažerské rozhodování v praxi - Kolektiv autorů
Doprava:
49 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Manažerské rozhodování v praxi - Petr Moos, Marcela Palíšková, Bohumír Štědroň, Otto Pastor, Miroslav Svítek, Libor Svoboda
Doprava:
72 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Manažerské rozhodování v praxi - Petr Moos, Marcela Palíšková, Bohumír Štědroň, Otto Pastor, Miroslav Svítek, Libor Svoboda
Doprava:
49 Kč
Skladem
490 Kč
Koupit za 490 Kč
Popis
Společenský význam role manažerů v byznysu roste tak, jak roste význam jejich pivotálního postavení v trojúhelníku zájmů vlastníků, zaměstnanců a zákazníků. Napětí v uvedeném trojúhelníku roste nebývalým tlakem vlastníků na co nejrychlejší a největší dividendu, tlakem nových generací zaměstnanců na zohledňování jejich požadavků na work-life balance, často při poklesu jejich výkonu i kvality práce, a nebývalou konkurencí na trhu a bojem o zákazníka.
Manažerské „řemeslo“, které se lze naučit, je v současné době zmapováno a široce popsáno; k dispozici je celá řada známých postupů a best practice. Problém však spočívá ve schopnosti jejich aplikace v konkrétních případech, neboť každý doporučovaný postup či každý vybraný úspěšný případ jsou vázány na zcela specifické vnitřní a vnější podmínky firem, a proto nejsou zcela přenositelné. Rozhodující schopnost manažera spočívá právě ve výběru, pro jeho situaci, nejvhodnějších postupů a metod a ve flexibilním způsobu jejich aplikace. Manažer dneška musí být nejen leader, ale i vizionář, který je schopen anticipovat jak možnosti budoucího technického a technologického rozvoje, tak především budoucích požadavků trhu. A k tomu je potřeba mít hluboké znalosti o zákonitostech vývoje společnosti.
Manažerské rozhodování je umění a obsahuje racionální i intuitivní komponenty a určité rozhodovací činnosti. Přes všechny dílčí i obecnější prognózy vývoje fenoménu business intelligence v kontextu manažerského rozhodování je vysoce pravděpodobné, že kreativní lidský činitel, zejména pokud jde o strategické rozhodování, zůstane nenahraditelný.
Rámcový obsah
1. Vybrané metody manažerského rozhodování
2. Multikriteriální rozhodování v praxi
3. Manažerská práce ministra, člena vlády
4. Systémový pohled na rozhodování ve velkých organizacích
5. Zlepšování podnikových procesů podporou metodického rozhodování
6. Manažerské rozhodování v Číně
7. Partnerství pro místní rozvoj jako rámec pro manažerské rozhodování v managementu destinace
8. Manažerské rozhodování jako nezbytná součást práce uměleckého vedoucího a režiséra
9. Manažerské rozhodování v advokátní praxi
10. Manažerské rozhodování v profesionálních sportovních klubech
11. Inteligentní systémy na podporu rozhodování
12. Informační systém pro podporu rozhodování
13. Vliv změn vnějšího prostředí na rozhodování v personálním managementu
14. Manažerské rozhodování Franklina Delano Roosevelta
Součástí textu jsou také dvě přílohy:
Příloha 1 Ekonomické řízení elitní veřejné vysoké školy
Příloha 2 Manažerské rozhodování na (německých) vysokých školách.
Manažerské „řemeslo“, které se lze naučit, je v současné době zmapováno a široce popsáno; k dispozici je celá řada známých postupů a best practice. Problém však spočívá ve schopnosti jejich aplikace v konkrétních případech, neboť každý doporučovaný postup či každý vybraný úspěšný případ jsou vázány na zcela specifické vnitřní a vnější podmínky firem, a proto nejsou zcela přenositelné. Rozhodující schopnost manažera spočívá právě ve výběru, pro jeho situaci, nejvhodnějších postupů a metod a ve flexibilním způsobu jejich aplikace. Manažer dneška musí být nejen leader, ale i vizionář, který je schopen anticipovat jak možnosti budoucího technického a technologického rozvoje, tak především budoucích požadavků trhu. A k tomu je potřeba mít hluboké znalosti o zákonitostech vývoje společnosti.
Manažerské rozhodování je umění a obsahuje racionální i intuitivní komponenty a určité rozhodovací činnosti. Přes všechny dílčí i obecnější prognózy vývoje fenoménu business intelligence v kontextu manažerského rozhodování je vysoce pravděpodobné, že kreativní lidský činitel, zejména pokud jde o strategické rozhodování, zůstane nenahraditelný.
Rámcový obsah
1. Vybrané metody manažerského rozhodování
2. Multikriteriální rozhodování v praxi
3. Manažerská práce ministra, člena vlády
4. Systémový pohled na rozhodování ve velkých organizacích
5. Zlepšování podnikových procesů podporou metodického rozhodování
6. Manažerské rozhodování v Číně
7. Partnerství pro místní rozvoj jako rámec pro manažerské rozhodování v managementu destinace
8. Manažerské rozhodování jako nezbytná součást práce uměleckého vedoucího a režiséra
9. Manažerské rozhodování v advokátní praxi
10. Manažerské rozhodování v profesionálních sportovních klubech
11. Inteligentní systémy na podporu rozhodování
12. Informační systém pro podporu rozhodování
13. Vliv změn vnějšího prostředí na rozhodování v personálním managementu
14. Manažerské rozhodování Franklina Delano Roosevelta
Součástí textu jsou také dvě přílohy:
Příloha 1 Ekonomické řízení elitní veřejné vysoké školy
Příloha 2 Manažerské rozhodování na (německých) vysokých školách.
Parametry
Autor | Petr Moos, Marcela Palíšková, Bohumír Štědroň, Otto Pastor, Miroslav S |
Jazyk | české |
Nakladatelství | C. H. Beck |
Rok vydání | 2016 |
Vydavatel | C.H.BECK |
Výrobce | C.H.BECK |
Počet stran | 304 |