Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb. Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje. Uznávaní... Celý popis
Koupit za 89 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Management kvality služeb v cestovním ruchu. Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků - Kateřina Ryglová, Ida Rašovská
Doprava:
48 Kč
Skladem
89 Kč
Koupit za 89 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Doprava:
49 Kč
Skladem
99 Kč
Koupit za 99 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Kateřina Ryglová,Ida Rašovská (Vajčnerová)
Doprava:
55 Kč
Skladem
89 Kč
Koupit za 89 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská
Doprava:
25 Kč
Skladem
83 Kč
Koupit za 83 Kč
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ryglová Kateřina, Rašovská Ida
Doprava:
69 Kč
Skladem
289 Kč
Koupit za 289 Kč
Popis
Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.
Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2017 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Rašovská Ida, Ryglová Kateřina |
Počet stran | 192 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 340 gramů |
ISBN | 978-80-247-5021-7 |