Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje,... Celý popis
Koupit za 297 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Popis
Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací, které směřují k jejich efektivní práci. Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit, organizování a řízení sportovních akcí. Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit, s možnostmi prodeje sportovní reklamy, nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách, radí, jak připravit marketingové plány. Dále nastiňuje, jak se chová trh v oblasti sportu, jaká má specifika, předkládá vhodné taktiky a strategie, jak Management a marketing sportu - Eva Čáslavová od authora Eva Čáslavová a nakladatelství za skvělé ceny na e-shopu Martinus.cz
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2009 |
Nakladatelství | Olympia |
Autor | Eva Čáslavová |
Počet stran | 228 |
Výrobce | Čáslavová Eva |
Jazyk | české |