Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných... Celý popis
Koupit za 306 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Management a marketing sportu 21. století - Eva Čáslavová
Doprava:
49 Kč
Skladem
306 Kč
Koupit za 306 Kč
Management a marketing sportu 21 století - Čáslavová Eva
Doprava:
69 Kč
Skladem
340 Kč
Koupit za 340 Kč
Management a marketing sportu
Doprava:
63 Kč
362 Kč
Koupit za 362 Kč
MANAGEMENT A MARKETING SPORTU 21.STOLETÍ - Čáslavská Eva
Doprava:
89 Kč
Skladem
323 Kč
Koupit za 323 Kč
Management a marketing sportu 21. století – Čáslavová Eva, B5, Měkká vazba, 222 stran
Doprava:
zdarma
Skladem
306 Kč
Koupit za 306 Kč
Popis
Posláním předkládané kníhy je poskytnout ucelený výklad poznatků moderního managementu sportu a ukázat na to, jak je aplikačně využívá české prostředí sportu. Je určena především pro studenty oborů management sportu v České republice, dále pak i zájemcům o moderní management ze sportovních organizací (jak ziskového charakteru – obchodních společností, tak neziskového charakteru – spolků, atp.) Výklad je koncipován na základě moderních poznatků managementu sportu ve světové literatuře, prezentovaných na konferencích oborové asociace – WASM (Světová asociace managementu sportu) a EASM (Evropská asociace managementu sportu). Text současně zahrnuje změny, které se vyskytly v českém sportovním prostředí v posledních letech a ovlivnily fungování sportovních organizací. Tematický sled jednotlivých kapitol se věnuje manažerským činnostem v oblasti tělesné výchovy a sportu. Ze sekvenčních manažerských činnosti jsou to plánování a organizování v oblasti sportu, ze specifických manažerských činností – marketing sportu, reklama ve sportu a sponzorování ve sportu. Poslední kapitola je určena spíše pracovníkům sportovním praxe. Tato kapitola se snaží přehlednou formou nabídnout poznatky v manuálu pro řízení neziskové sportovní organizace.
Parametry
Autor | Čáslavová Eva |
Jazyk | české |
Rok vydání | 2020 |
Výrobce | Ekopress |
Počet stran | 222 |