Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět. Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná... Celý popis

Koupit za 389 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět. Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. Dozvíte se mimo jiné: - Jak marketing na Internetu funguje - Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO) - Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting) - Jak budovat zpětné odkazy - Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech - Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B - Jak se prosadit na sociálních sítích - Jak na virální marketing a e-mailing Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další. DVD obsahuje: - Videotutoriály, přednášky a školení v češtině - Výukové materiály a přehledové studie - Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PPC kampaně - Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketingu O autorovi: Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2010
Nakladatelství Computer Press
Autor Viktor Janouch
Počet stran 304
Výrobce Computer Press
Jazyk české