Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku,... Celý popis
Koupit za 353 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Jak zákazník vnímá reklamu
Doprava:
79 Kč
Skladem
353 Kč
Koupit za 353 Kč
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
Doprava:
49 Kč
Skladem
353 Kč
Koupit za 353 Kč
Popis
Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč? Jednu z odpovědí mohou poskytnout výzkumy Erika du Plessis a jeho kolegů z Millward Brown. Pomohly ukázat, že jedním z nejsilnějších faktorů úspěchu je, zda reklama u cílové skupiny vyvolává emocionální reakci. Své poznatky Erik du Plessis shrnuje v této publikaci. Staví na nejnovějších pozorováních činností lidského mozku, které provedli psychologové, neurologové a odborníci na umělou inteligenci. Jejich výsledky využívá k tomu, aby ukázal, proč jsou emoce při dobrém zapamatování si reklamy a souvisejícím sklonu spotřebitelů kupovat danou značku tak důležitým faktorem. Zároveň pracuje se světoznámou databází Adtrack, která obsahuje reakce na více než 30 000 televizních reklam (největší na světě). Zjišťuje, co přesně znamená „oblíbenost reklamy“ a ukazuje, jak a proč mohou emoce ovlivnit úspěšnost reklamy a tím i návratnost vložených investic.
II. jakost - lehce poškozený obal
Počet stran: 232
Autor: Erik du Plessis
Rok vydání: 2007
Nakladatelství: Cpress
EAN: 9788025114568
ISBN: 978-80-251-1456-8
II. jakost - lehce poškozený obal
Počet stran: 232
Autor: Erik du Plessis
Rok vydání: 2007
Nakladatelství: Cpress
EAN: 9788025114568
ISBN: 978-80-251-1456-8
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2007 |
Nakladatelství | Computer Press |
Autor | Plessis Erik du |
Počet stran | 216 |
Výrobce | Computer Press |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
ISBN | 80-251-1456-2 |