Autor : PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D., Popis : Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. , Druh sortimentu : Kniha, Název : Jak na reklamu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 144

Koupit za 185 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Autor : PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D., Popis : Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.

, Druh sortimentu : Kniha, Název : Jak na reklamu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 144
Zobrazit více

Parametry

Autor PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D.
Rok vydání 2012
Výrobce Computer Media
Počet stran 144