Autor : PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D., Popis : Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace. , Druh sortimentu : Kniha, Název : Jak na reklamu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 144
Koupit za 185 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Jak na reklamu
Doprava:
69 Kč
Skladem
185 Kč
Koupit za 185 Kč
Jak na reklamu - Praktický průvodce světem reklamy
Doprava:
72 Kč
160 Kč
Koupit za 160 Kč
Jak na reklamu
Doprava:
69 Kč
Skladem
185 Kč
Koupit za 185 Kč
Jak na reklamu - PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D.
Doprava:
49 Kč
Skladem
180 Kč
Koupit za 180 Kč
Jak na reklamu - PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D.
Doprava:
72 Kč
Skladem
154 Kč
Koupit za 154 Kč
Popis
Autor : PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D., Popis : Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody. Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
, Druh sortimentu : Kniha, Název : Jak na reklamu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 144
, Druh sortimentu : Kniha, Název : Jak na reklamu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 144
Parametry
Autor | PhDr. Jan Závodný Pospíšil, Ing. Lucie Sára Závodná Ph.D. |
Rok vydání | 2012 |
Výrobce | Computer Media |
Počet stran | 144 |