Jak na reklamu

0 %
(0 hodnocení)

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.

Koupit za 161 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Kniha Jak na reklamu představuje základní informace o reklamě, její historii i účinky. Zabývá se i konkrétními postupy využívanými v reklamní komunikaci společně se základními návody.Reklama je všudypřítomný fenomén, se kterým se setkáváme prakticky denně. Pro většinu společností je to zároveň nejmocnější nástroj propagace.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2012
Nakladatelství Computer Media
Autor Pospíšil J., Závodná Lucie S.
Počet stran 144
Výrobce Computer Media
Vazba brožovaná
Jazyk české
Váha 268 gramů
ISBN 978-80-7402-115-2
Zobrazit více parametrů