Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte? Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede... Celý popis

Koupit za 120 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Podrobný pohled na strategie výjimečně úspěšných zakladatelů společnosti Google
Jejich produkty používáte každý den. Jistě jste také slyšeli o jejich rychle rostoucím bohatství a obchodním heslu „nebuďte zlí“ („don't be evil“). Ale co ve skutečnosti o zakladatelích Googlu, Larry Pageovi a Sergeji Brinovi, víte?
Larry je díky svému bystrému obchodnímu úsudku a smyslu pro praktické vedení společnosti jejím strategickým vůdcem, zatímco Sergej díky svým skvělým nápadům a silným morální postojům vede společnost po stránce technologické a myšlenkové. Spolupracují však velmi úzce, téměř jako dvě poloviny mozku, které se vzájemně doplňují.

Například se může zdát, že Google chce něco jiného než společnost zaměřenou na hledání na Internetu, neboť své aktivity rozšiřuje na pole e-mailu, mobilních prohlížečů, webových prohlížečů, sociálních sítí nebo úpravy fotografií. Ale ve skutečnosti Larry a Sergej pouze samotné vyhledávání definují poněkud odlišně od toho, jak jej definují všichni ostatní. Mimo to také chtějí, aby byl Google hlavním katalyzátorem změn v těch odvětvích (například telekomunikaci), jež ovlivňují jejich byznys.

Teoreticky by dnes na místě Googlu mohla být polovina jeho konkurentů. Ale ve skutečnosti by nikdo z nich Googlem být nemohl, neboť nemají Larryho a Sergeje.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2010
Nakladatelství Computer Press
Autor Richard L. Brandt
Počet stran 256
Výrobce Richard L. Brandt
Vazba brožovaná
Jazyk české
Váha 378 gramů
ISBN 978-80-251-2822-0
Zobrazit více parametrů