Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity... Celý popis
Koupit za 311 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Internetový marketing | Viktor Janouch
Doprava:
45 Kč
Skladem
311 Kč
Koupit za 311 Kč
Internetový marketing
Doprava:
54 Kč
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Internetový marketing - Viktor Janouch
Doprava:
25 Kč
Skladem
306 Kč
Koupit za 306 Kč
Internetový marketing - Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk - Viktor Janouch
Doprava:
72 Kč
291 Kč
Koupit za 291 Kč
Internetový marketing - Přilákejte návštěvníky a maximalizujte zisk Viktor Janouch
Doprava:
99 Kč
Skladem
359 Kč
Koupit za 359 Kč
Popis
Zvyšte profit díky SEO, sociálním sítím, Skliku či Google Adwords Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách? Zkušený lektor a vyučující vám v tomto zbrusu novém, ze 70?% přepracovaném a rozšířeném vydání bestselleru vysvětlí všechny metodické i technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Autor se věnuje mimo jiné těmto tématům:
- Reklama na Internetu
- Marketingová komunikace
- Podpora prodeje
- Public Relations
- Přímý marketing
- Internetové komunikační prostředky
- Vyhodnocování marketingové komunikace
Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
- Reklama na Internetu
- Marketingová komunikace
- Podpora prodeje
- Public Relations
- Přímý marketing
- Internetové komunikační prostředky
- Vyhodnocování marketingové komunikace
Kniha je vhodná nejenom pro všechny pracovníky marketingových a obchodních oddělení, tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty. O autorovi: Viktor Janouch je konzultantem a lektorem v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Je autorem českého bestselleru Internetový marketing, jehož druhé vydání držíte v ruce. Kromě toho napsal řadu odborných článků a několik let vyučoval na Univerzitě Pardubice, kde také získal doktorát v oboru marketingová komunikace. Věnuje se rovněž řízení projektů a je specialistou na PPC v cizích jazycích.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2014 |
Nakladatelství | Computer Press |
Autor | Viktor Janouch |
Počet stran | 376 |
Výrobce | Computer Press |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 600 gramů |
ISBN | 978-80-251-4311-7 |