Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní... Celý popis
Koupit za 190 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing Základy marketingu 2
Doprava:
45 Kč
Skladem
190 Kč
Koupit za 190 Kč
Marketing Základy marketingu 2
Doprava:
54 Kč
183 Kč
Koupit za 183 Kč
Marketing Základy marketingu 2
Doprava:
72 Kč
190 Kč
Koupit za 190 Kč
Marketing Základy marketingu 2
Doprava:
59 Kč
Skladem
213 Kč
Koupit za 213 Kč
Marek Moudrý: Marketing Základy marketingu 2 - učebnice studenta
Doprava:
79 Kč
Skladem
234 Kč
Koupit za 234 Kč
Popis
Učebnice Marketing - základy marketingu poskytuje čtenáři základy marketingového myšlení a ukazuje, že marketing je v současnosti nezbytně nutnou metodou řízení úspěšné firmy. Vede k rozvíjení schopnosti ekonomického myšlení a k pochopení marketingových činností ve firmě. Čtenář se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi, s principy marketingového řízení a získá základní znalosti potřebné k pochopení trhu. Učebnice svým interaktivním pojetím vede studenta k efektivní práci s informacemi a také k tomu, aby uměl získávat a kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Jedná se o titul v podobě pracovní učebnice studenta, kde učivo tématu je doplněno prázdnými místy určenými pro vlastní zápisy studenta. Takto koncipovaná učebnice splňuje požadavky kladené na moderní výuku. Student má k dispozici špičkově připravenou pracovní učebnici, do níž si sám doplňuje důležité pasáže, na které vyučující ve svém výkladu upozorňuje. Student se tak spolupodílí na vzniku "své" učebnice, kterou nebude vnímat pouze jako odborný text. Atraktivita učebnice pro spočívá v poutavé grafice a velkém množství zajímavostí i praktických příkladů.
Parametry
Žánr | literatura faktu |
Rok vydání | 2018 |
Nakladatelství | Computer Media |
Autor | Marek Moudrý |
Počet stran | 80 |
Výrobce | Computer Media |
Vazba | kroužková |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-7402-360-6 |