Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země. V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita... Celý popis
Koupit za 149 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Image a firemní identita
Doprava:
49 Kč
Skladem
149 Kč
Koupit za 149 Kč
Image a firemní identita - Jiří Mikeš
Doprava:
25 Kč
Skladem
124 Kč
Koupit za 124 Kč
Image a firemní identita. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš
Doprava:
48 Kč
Skladem
134 Kč
Koupit za 134 Kč
Image a firemní identita - Jan Binar, Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová
Doprava:
49 Kč
Skladem
149 Kč
Koupit za 149 Kč
Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří, Binar Jan Image a firemní identita
Doprava:
79 Kč
332 Kč
Koupit za 332 Kč
Popis
Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.
V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.
Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
V novém vydání najdete aktualizované jak teoretické poznatky z oboru, tak především praktické příklady a doporučení pro praxi. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Zjistíte, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje.
Knížka se dále věnuje analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k „měření“ image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům a vysokoškolským studentům. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš a nově Jan Binar, šéf agentury McCann a prezident Asociace komunikačních agentur.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2020 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová |
Počet stran | 224 |
Výrobce | Grada |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 620 gramů |
ISBN | 978-80-271-2841-9 |