Autor : Jan Cézar, Popis : Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout... Celý popis
Koupit za 269 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
I zázrak potřebuje reklamu BIZBOOKS
Doprava:
49 Kč
Skladem
269 Kč
Koupit za 269 Kč
Popis
Autor : Jan Cézar, Popis : Pro obor marketingové komunikace je typické, že představuje fúzi mnoha jiných, zhusta velmi vzdálených oborů – a podobně i profesionálové v této branži se rekrutují z různých, mnohdy nejroztodivnějších specializací. Výsledek tomu ovšem často odpovídá. Je proto zajímavé pohlédnout na jednotlivé komunikační obory očima profesionála z jiného oboru. To udělal i Jan Cézar. Se čtenáři, odborníky i laiky, hraje otevřenou hru na to, co všechno nás možná nenapadlo, a přitom napadnout mohlo a mělo, přemýšlíme-li o jednotlivých oblastech marketingové komunikace. Někdy nás svými nápady autor doslova zaskočí – to když na chviličku zaváháme, zda je jeho nápad geniální, anebo naopak. To je ale součástí pravidel hry. Žádná myšlenka není předem zakázána, naopak – čím více pohledů, tím inspirativnější čtení.
Druh sortimentu : Kniha, Název : I zázrak potřebuje reklamu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 200
Druh sortimentu : Kniha, Název : I zázrak potřebuje reklamu, Jazyk : Čeština, Počet stran : 200
Parametry
Autor | Jan Cézar |
Jazyk | české |
Rok vydání | 2007 |
Výrobce | BIZBOOKS |
Počet stran | 200 |