Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu a zlepšit konverzi? Jaká marketingová kampaň nejlépe funguje a jak změřit její úspěšnost? Jaké indikátory sledovat? Hledáte odpovědi na tyto otázky? Odborník ze společnosti Google a expert na webovou analytiku poskytuje návody a postupy, jak získat dokonalý přehled o vlivu vašeho webu na jeho uživatele, a zlepšit tak jeho konkurenceschopnost. Naučíte se základním a pokročilým technikám implementace služby, jak vyhodnocovat návštěvnost a další statistiky webu a... Celý popis

Koupit za 341 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Jak zvýšit návštěvnost vašeho webu a zlepšit konverzi? Jaká
marketingová kampaň nejlépe funguje a jak změřit její úspěšnost?
Jaké indikátory sledovat? Hledáte odpovědi na tyto otázky? Odborník
ze společnosti Google a expert na webovou analytiku poskytuje
návody a postupy, jak získat dokonalý přehled o vlivu vašeho webu
na jeho uživatele, a zlepšit tak jeho konkurenceschopnost. Naučíte
se základním a pokročilým technikám implementace služby, jak
vyhodnocovat návštěvnost a další statistiky webu a také jak úspěšně
vést marketingové kampaně. Člen týmu Google Web Analytics však
odhalí též techniky a tajemství, které dosud nebyly publikovány.
Naučíte se mimo jiné, jak se službou Google Analytics 2: -
Orientovat se ve statistikách, filtrovat je a analyzovat - Nejlépe
označit a sledovat statické i dynamické stránky či bannery - Získat
podrobné zprávy o návštěvnících a jak dlouho zůstávají - Zjistit,
jak návštěvnost webu ovlivňuje návratnost investic - Změřit, jak
dlouho trvá konverze návštěvníka na zákazníka - Sledovat a
optimalizovat elektronické obchodování, kampaně v sítích PCC
(včetně Adwords) a e-mailový marketing, či jak vyladit stránky
pomocí SEO - Identifikovat špatně fungující stránky či sledovat
offline kampaně „Jestli je něco, co Brian Clifton neví o Google
Analytics, tak to ještě nikdo nevynalezl. V této knize se podělil o
své bohaté zkušenosti přesnou, výstižnou a logickou formou.“ Neil
Mason, Managing Director, Applied Insights „Rozhodně mohu tuto
knihu doporučit komukoli, kdo seriózně uvažuje o tom, že webové
statistiky promění v konkurenční výhodu svého podnikání.“ Dennis R.
Mortensen, COOO, IndexTools, Inc. O autorovi: Brian Clinton je
vedoucím týmu Google Web Analytics pro Evropu, Střední východ a
Afriku. Je expertem na webovou analytiku a marketing pro
vyhledávače a často vystupuje na konferencích. Nejen o Google
Analytics publikuje články též na svém vlastním blogu (
www.advanced-web-metrics.com).
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2009
Nakladatelství Computer Press
Autor Brian Clifton
Počet stran 336
Výrobce Computer Press
Vazba Brožovaná
Jazyk české
Zobrazit více parametrů