Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták, plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých výsledků jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček polygrafických pojmů.
Koupit za 195 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Formát Computer Press
Doprava:
49 Kč
Skladem
195 Kč
Koupit za 195 Kč
Formát
Doprava:
63 Kč
190 Kč
Koupit za 190 Kč
Popis
Kniha prozkoumává rozsáhlé možnosti formátu – parametru, který
má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták,
plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní
lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak
lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých
výsledků jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček
polygrafických pojmů.
má zásadní význam na přijetí produktu zákazníkem, ať už jde o leták,
plakát, katalog, reklamní brožuru, obálky, pohlednice, jídelní
lístek, obal CD, webovou prezentaci, časopis či knihu. Předvádí, jak
lze kreativním přístupem k volbě formátu dosáhnout přesvědčivých
výsledků jak u tištěných, tak u digitálních médií. Obsahuje slovníček
polygrafických pojmů.
Parametry
Autor | Gavin Ambrose, Paul Harris |
Rok vydání | 2011 |
Výrobce | CPress |
Počet stran | 176 |