Kniha s online podporou! Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi: studentům učitelům vzdělavatelům dospělých vědeckým pracovníkům i nejširší veřejnosti. Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny. Publikace... Celý popis

Koupit za 330 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších
Zobrazit další nabídky

Popis

Kniha s online podporou!
Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi:

studentům
učitelům
vzdělavatelům dospělých
vědeckým pracovníkům

i nejširší veřejnosti.
Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny.
Publikace může čtenářům přinést inspiraci a otevřít nové perspektivy i způsoby učení (se) s digitálními technologiemi. Ocení ji především ti, kteří preferují moderní, avšak promyšlené didaktické postupy využívání technologií.
Knihu doplňuje online podpora, viz http://knihaelearning.cz/.
Tištěných publikací o vzdělávacích technologiích vychází v češtině velmi málo. Ty, které postihují problematiku digitálních technologií v aktuální – moderní – podobě, jsou zcela výjimečné. Kniha splňuje oboje, navíc nabízí skutečně komplexní odborný vhled do problematiky digitálních technologií ve vzdělávání. Jednoznačně ji doporučuji všem zájemcům o vzdělávání.
PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D., Katedra informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy 
Na knize oceňuji především didaktickou ukotvenost a pedagogické (nikoliv technologické) hledisko, které by mělo být při rozhodování o uplatnění technologií ve výuce prioritou. Recenzovanou publikaci tedy vítám jako zajímavý příspěvek do odborné diskuse o e-learningu a jako cenný zdroj informací pro aktéry, kteří se procesů vyučování a učení za použití technologií účastní.
Mgr. František Tůma, Ph.D., Institut výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2016
Nakladatelství Wolters Kluwer
Autor Jiří Zounek
Počet stran 280
Výrobce Wolters Kluwer
Vazba brožovaná bez přebalu
Jazyk české
ISBN 978-80-7552-217-7
Zobrazit více parametrů