Kniha s online podporou! Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi: studentům učitelům vzdělavatelům dospělých vědeckým pracovníkům i nejširší veřejnosti. Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny. Publikace... Celý popis
Koupit za 330 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
E-learning – Učení (se) s digitálními technologiemi Jiří Zounek
Doprava:
99 Kč
Skladem
330 Kč
Koupit za 330 Kč
E-learning – Učení (se) s digitálními technologiemi
Doprava:
72 Kč
Skladem
332 Kč
Koupit za 332 Kč
E-learning Učení (se) s digitálními technologiemi, 1. vydání - Jiří Zounek
Doprava:
25 Kč
Skladem
379 Kč
Koupit za 379 Kč
E-learning – Učení (se) s digitálními technologiemi
Doprava:
69 Kč
Skladem
345 Kč
Koupit za 345 Kč
E learning Učení se s digitálními technologiemi - Zounek Jiří a kolektiv
Doprava:
69 Kč
Skladem
405 Kč
Koupit za 405 Kč
Popis
Kniha s online podporou!
Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi:
studentům
učitelům
vzdělavatelům dospělých
vědeckým pracovníkům
i nejširší veřejnosti.
Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny.
Publikace může čtenářům přinést inspiraci a otevřít nové perspektivy i způsoby učení (se) s digitálními technologiemi. Ocení ji především ti, kteří preferují moderní, avšak promyšlené didaktické postupy využívání technologií.
Knihu doplňuje online podpora, viz http://knihaelearning.cz/.
Tištěných publikací o vzdělávacích technologiích vychází v češtině velmi málo. Ty, které postihují problematiku digitálních technologií v aktuální – moderní – podobě, jsou zcela výjimečné. Kniha splňuje oboje, navíc nabízí skutečně komplexní odborný vhled do problematiky digitálních technologií ve vzdělávání. Jednoznačně ji doporučuji všem zájemcům o vzdělávání.
PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D., Katedra informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy
Na knize oceňuji především didaktickou ukotvenost a pedagogické (nikoliv technologické) hledisko, které by mělo být při rozhodování o uplatnění technologií ve výuce prioritou. Recenzovanou publikaci tedy vítám jako zajímavý příspěvek do odborné diskuse o e-learningu a jako cenný zdroj informací pro aktéry, kteří se procesů vyučování a učení za použití technologií účastní.
Mgr. František Tůma, Ph.D., Institut výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Kniha je určena všem čtenářům, kteří se setkávají při učení či výuce s digitálními technologiemi:
studentům
učitelům
vzdělavatelům dospělých
vědeckým pracovníkům
i nejširší veřejnosti.
Vychází z teoretického studia a empirického výzkumu autorů, ale i z jejich vlastní učitelské a lektorské praxe. Reflektuje současné pedagogické i technologické trendy, zároveň je kritická k nerealistickým očekáváním a představám, které jsou s implementací technologií často spojeny.
Publikace může čtenářům přinést inspiraci a otevřít nové perspektivy i způsoby učení (se) s digitálními technologiemi. Ocení ji především ti, kteří preferují moderní, avšak promyšlené didaktické postupy využívání technologií.
Knihu doplňuje online podpora, viz http://knihaelearning.cz/.
Tištěných publikací o vzdělávacích technologiích vychází v češtině velmi málo. Ty, které postihují problematiku digitálních technologií v aktuální – moderní – podobě, jsou zcela výjimečné. Kniha splňuje oboje, navíc nabízí skutečně komplexní odborný vhled do problematiky digitálních technologií ve vzdělávání. Jednoznačně ji doporučuji všem zájemcům o vzdělávání.
PhDr. Ondřej Neumajer, Ph.D., Katedra informačních technologií a technické výchovy Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy
Na knize oceňuji především didaktickou ukotvenost a pedagogické (nikoliv technologické) hledisko, které by mělo být při rozhodování o uplatnění technologií ve výuce prioritou. Recenzovanou publikaci tedy vítám jako zajímavý příspěvek do odborné diskuse o e-learningu a jako cenný zdroj informací pro aktéry, kteří se procesů vyučování a učení za použití technologií účastní.
Mgr. František Tůma, Ph.D., Institut výzkumu školního vzdělávání Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2016 |
Nakladatelství | Wolters Kluwer |
Autor | Jiří Zounek |
Počet stran | 280 |
Výrobce | Wolters Kluwer |
Vazba | brožovaná bez přebalu |
Jazyk | české |
ISBN | 978-80-7552-217-7 |