Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe.... Celý popis
Koupit za 361 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Chování zákazníka (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
361 Kč
Koupit za 361 Kč
Chování zákazníka
Doprava:
zdarma
Skladem
361 Kč
Koupit za 361 Kč
Chování zákazníka - Jitka Vysekalová - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
361 Kč
Koupit za 361 Kč
Popis
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.
Parametry
Výrobce | Grada |