Kde jsem: Katalog > Knihy a filmy > Knihy > Odborná literatura >

C.H.Beck Podniková strategie

C.H.Beck Podniková strategie

Cena:

od 618 Kč do 650 Kč

Hlídat cenu

Popis produktu C.H.Beck Podniková strategie: Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až st... > více informací

Seřadit podle: nejnižší ceny dostupnosti

Všechny obchody

Obchod
Hodnocení
Název
Cena
Dostupnost
     
Pokud máte zkušenost s obchodem Martinus.cz, budeme rádi za Vaše hodnocení:
     
Popřípadě můžete přidat komentář, který by Vaši zkušenost s eshopem Martinus.cz popsal.
+ doprava: 49 Kč
9. 6. 2020
     
Pokud máte zkušenost s obchodem Booktook.cz, budeme rádi za Vaše hodnocení:
     
Popřípadě můžete přidat komentář, který by Vaši zkušenost s eshopem Booktook.cz popsal.
+ doprava: 79 Kč
9. 6. 2020

C.H.Beck Podniková strategie - popis

nahoru

Současná ekonomická situace nutí manažery a vlastníky podniků v ještě větší míře hledat varianty, jak udržet svoji firmu na trhu. Toto úsilí je často realizováno prostřednictvím krátkodobých až střednědobých cílů, u nichž je patrná snaha o maximální efektivitu a hospodárnost provozu. Této snaze nelze v podstatě nic upřít, pokud je součástí dlouhodobé růstové vize celého podniku. Právě vizi a snahu o budoucí rozvoj podniku však v současné době u mnohých manažerů postrádáme. Cílem publikace je proto nabídnout pohled na možnosti dlouhodobého rozvoje firmy. Na příkladu řady reálných firem je ukázáno, že to, co odlišuje dobré firmy od těch horších, je jejich dlouhodobá strategie, která se vedle provozní stránky zaměřuje především na inovace, internacionalizaci a spolupráci s ostatními subjekty na trhu. V dnešní době nelze hledat konkurenční výhodu firmy pouze v jejím nitru, ale především ve schopnosti užší integrace se svým okolím.
Jednotlivé kapitoly publikace provedou čtenáře celým procesem tvorby podnikové strategie, od analýzy vnějšího a vnitřního prostředí přes návrh strategických variant až po konečné hodnocení a výběr té nejlepší budoucí cesty.
Text je rozdělen do 10 kapitol:

1. Podniková strategie 2. Vnější okolí podniku 3. Vnitřní zdroje podniku 4. Konkurenční strategie 5. Celopodniková strategie a život podniku 6. Strategie internacionalizace podnikových činností 7. Inovační strategie 8. Fúze, akvizice a strategické aliance 9. Firemní kultura, etika v podnikání a společenská odpovědnost firmy 10. Volba strategie a měření její efektivity
Publikace je určena především profesionálům, členům vrcholového managementu, akcionářům a majitelům firem, kteří mohou nalézt na příkladech úspěšných světových i českých firem různé analogie, které by mohly být použitelné i v jejich podmínkách. Publikace je vhodná také pro studenty VŠ ekonomického zaměření.

Výrobce Ch Beck
Druh Humanitní vědy

Další kategorie

Bylo pro vás vyhledání nejlevnějších cen u produktu C.H.Beck Podniková strategie užitečné? Najdeme vám nejlevnější ceny jakéhokoliv zboží. Například nejlevnější Audioknihy nebo Literatura - umění, Ostatní knihy, Blahopřání.

Nejlevnější C.H.Beck Podniková strategie akční ceny - Levné C.H.Beck Podniková strategie

Výsledky porovnání cen v internetových obchodech: Nejlevnější C.H.Beck Podniková strategie stojí 618 Kč.

Portál HLEDEJCENY.cz vyhledává a porovnává produkty dle mnoha parametrů. Nejlevnější C.H.Beck Podniková strategie najdete u nás.

Akční ceny, nejlepší ceny, porovnání cen, srovnání cen a slevy v kategorii Odborná literatura.