Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli... Celý popis
Koupit za 328 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Budoucnost konkurence
Doprava:
45 Kč
Skladem
328 Kč
Koupit za 328 Kč
Budoucnost konkurence
Doprava:
59 Kč
Skladem
341 Kč
Koupit za 341 Kč
Budoucnost konkurence: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Doprava:
59 Kč
Skladem
338 Kč
Koupit za 338 Kč
Budoucnost konkurence - Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem - C.K. Prahalad
Doprava:
59 Kč
Skladem
324 Kč
Koupit za 324 Kč
Popis
Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti.
Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
Podtitul: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Autor: C.K. Prahalad
Rok vydání: 2005
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 80-7261-126-7
Počet stran: 280
Rozměry: 243,0 x 172,0 x 19,0
Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.
Podtitul: Spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem
Autor: C.K. Prahalad
Rok vydání: 2005
Vazba: Pevná bez přebalu lesklá
ISBN: 80-7261-126-7
Počet stran: 280
Rozměry: 243,0 x 172,0 x 19,0
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2005 |
Nakladatelství | Management Press |
Autor | C.K. Prahalad |
Počet stran | 280 |
Výrobce | Management Press |
Vazba | Pevná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |