Autor : C.K. Prahalad, Popis : Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího... Celý popis
Koupit za 338 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Budoucnost konkurence
Doprava:
69 Kč
Skladem
338 Kč
Koupit za 338 Kč
Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad
Doprava:
49 Kč
Skladem
336 Kč
Koupit za 336 Kč
Budoucnost konkurence
Doprava:
69 Kč
Skladem
332 Kč
Koupit za 332 Kč
Budoucnost konkurence - C.K. Prahalad
Doprava:
72 Kč
Skladem
308 Kč
Koupit za 308 Kč
Popis
Autor : C.K. Prahalad, Popis : Kniha Budoucnost konkurence C. K. Prahalada a Venkatrama Ramaswamyho poukazuje na dosud nebývalé příležitosti k vytváření hodnoty a inovování, a naznačuje tak, jakým způsobem se vedoucí pracovníci firem mohou podílet na spoluvytváření budoucnosti. Kniha renomovaných světových autorů a poradců v oboru podnikové strategie zaměřuje pozornost na zásadní proměnu vztahů zákazníků a firem. Autoři zdůrazňují, že hodnota pro zákazníka – dnes mnohem aktivnějšího, informovanějšího a zkušenějšího než kdykoli dříve – většinou již nespočívá ve výrobcích a službách jako takových, které mu firmy jednostranně a v nepřeberném množství vnucují. Uspět a napříště si zajistit ziskový růst a vlastní podíl na budoucnosti budou moci jen ty firmy, které se soustředí na inovování prostředí zkušenosti, v němž se jednotliví zákazníci mohou podle svých potřeb a preferencí zapojovat do spoluvytváření hodnoty.Druh sortimentu : Kniha, Název : Budoucnost konkurence, Jazyk : Čeština, Počet stran : 280
Parametry
Autor | C.K. Prahalad |
Rok vydání | 2005 |
Výrobce | Management Press |
Počet stran | 280 |