Nová vlajková loď v kategorii Racing Street nabízí pozoruhodnou adhezi a extrémně precizní ovladatelnost. V testech již prokázala, že je na dvouminutovém závodním okruhu o dvě sekundy rychlejší než předchůdce (RS10). A je první silniční pneumatikou s osvědčenou konstrukcí Bridgestone V-MS-Belt pro závodní pneumatiky. Pneumatika Battlax Racing Street RS11 je první volbou pro mnoho výrobců prémiových sportovních motocyklů. Tato pneumatika je prvovýbavou modelů Yamaha YZF-R1 a YZF-R1M, Kawasaki H2... Celý popis
Koupit za 5 459 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Bridgestone Battlax RS11 190/55 R17 75W TL
Doprava:
165 Kč
5 459 Kč
Koupit za 5 459 Kč
Bridgestone Battlax RS11 190/55 R17 75W TL
Doprava:
135 Kč
5 530 Kč
Koupit za 5 530 Kč
Bridgestone RS11R TL 190/55 R17 W75
Doprava:
zdarma
Skladem
6 692 Kč
Koupit za 6 692 Kč
Pneumatika BRIDGESTONE BATTLAX RS11 REAR L Kawaski ZX-10R '21 190/55 ZR 17 (75W) TL 25810
Doprava:
zdarma
Skladem
10 595 Kč
Koupit za 10 595 Kč
Bridgestone RS 11 R 190/55 ZR17 TL (75W) zadní kolo, M/C, Variante E
Doprava:
120 Kč
6 612 Kč
Koupit za 6 612 Kč
Popis
Nová vlajková loď v kategorii Racing Street nabízí pozoruhodnou adhezi a extrémně precizní ovladatelnost. V testech již prokázala, že je na dvouminutovém závodním okruhu o dvě sekundy rychlejší než předchůdce (RS10). A je první silniční pneumatikou s osvědčenou konstrukcí Bridgestone V-MS-Belt pro závodní pneumatiky. Pneumatika Battlax Racing Street RS11 je první volbou pro mnoho výrobců prémiových sportovních motocyklů. Tato pneumatika je prvovýbavou modelů Yamaha YZF-R1 a YZF-R1M, Kawasaki H2 a H2 carbon nebo Suzuki GSX-R 1000 a GSX-R 1000 R – a mnoho dalších bude následovat.
Pneumatika má dezén, který je přímo inspirován závodní drážkovanou pneumatikou Bridgestone R11. Dezén, optimalizovaný pro adhezi na suchu, se vyznačuje vynikající charakteristikou změn styčné plochy. Celkovou tuhost a stabilitu zadní pneumatiky optimalizuje specifické uspořádání povrchové a základní vrstvy běhounu. Pneumatiky pro přední i zadní kolo používají technologii třísekční směsi 3LC, která poskytuje nedostižné výkony a bezkonkurenční životnost. Inovativní konstrukce V-MS-Belt (variabilní bezešvý ocelový nárazník) optimalizuje tuhost dezénu zadní pneumatiky. Tím se prodlužuje styčná plocha v ramenní oblasti a výrazně se zvyšuje adheze při průjezdu zatáčkou v náklonu. Drobné uhlíkové částice v nově vyvinuté směsi pro ramenní oblast zadní pneumatiky zvyšují adhezi, aby mohl jezdec projíždět zatáčkami co nejrychleji v největším možném náklonu, a to při zachování pocitu naprosté jistoty.
Pneumatika má dezén, který je přímo inspirován závodní drážkovanou pneumatikou Bridgestone R11. Dezén, optimalizovaný pro adhezi na suchu, se vyznačuje vynikající charakteristikou změn styčné plochy. Celkovou tuhost a stabilitu zadní pneumatiky optimalizuje specifické uspořádání povrchové a základní vrstvy běhounu. Pneumatiky pro přední i zadní kolo používají technologii třísekční směsi 3LC, která poskytuje nedostižné výkony a bezkonkurenční životnost. Inovativní konstrukce V-MS-Belt (variabilní bezešvý ocelový nárazník) optimalizuje tuhost dezénu zadní pneumatiky. Tím se prodlužuje styčná plocha v ramenní oblasti a výrazně se zvyšuje adheze při průjezdu zatáčkou v náklonu. Drobné uhlíkové částice v nově vyvinuté směsi pro ramenní oblast zadní pneumatiky zvyšují adhezi, aby mohl jezdec projíždět zatáčkami co nejrychleji v největším možném náklonu, a to při zachování pocitu naprosté jistoty.
Parametry
Výrobce | Bridgestone |
Šířka | 190 mm |
Vnitřní průměr | 17 |
Index rychlosti | W (=270km/h) |
Profil | 55 |
Index nosnosti | 75 |
Hlučnost | 0 dB |
Kategorie pneu | závodní |
Období | letní |