Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž byl v posledních několika letech vystaven vleklé ekonomické krizi, kdy se v rámci snahy o zachování své pozice musel a musí adaptovat na nově nastavené tržní podmínky. Z tohoto důvodu připravili... Celý popis

Koupit za 329 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Je neoddiskutovatelné, že bariéry úspěšnosti podnikání mají své kořeny nejen v selhání trhu, právních nástrojů a v neočekávaných změnách ekosystému, ale také v nízké schopnosti zainteresovaných stran reagovat na aktuální situaci na trhu. Autoři tvrdí, že tuto skutečnost pocítili nejeden podnikatel, jenž byl v posledních několika letech vystaven vleklé ekonomické krizi, kdy se v rámci snahy o zachování své pozice musel a musí adaptovat na nově nastavené tržní podmínky. Z tohoto důvodu připravili knihu Adaptivní organizace s cílem pomoci organizacím rychle a pružně reagovat na měnící se podmínky v podnikatelském prostředí.
Kniha je psaná jasně živým a srozumitelným jazykem, s množstvím praktických a užitečných poznámek. V úvodní části jsou stručně charakterizovány adaptivní prvky firem Baťa, Toyota, BMW, Ikea a Apple. Autoři zde rozebírají dvanáct zásadních bariér při budování úspěšné organizace s tím, že řadě manažerů se tyto bariéry ještě zdaleka nepodařilo překonat. Kniha zaujme právě tím, že překonává mnohé tradiční pohledy na organizaci podniku, které se ukázaly jako nedostačující: centralizace, hierarchie, nedostatek experimentovaní, pevné hranice, nedostatek účelu apod.
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2015
Nakladatelství Management Press
Autor Adrián Podskľan
Počet stran 176
Výrobce Management Press
Vazba brožovaná lepená s chlopněmi
Jazyk české
ISBN 978-80-7261-336-6
Zobrazit více parametrů