Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní... Celý popis
Koupit za 319 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Image a firemní identita
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Image a firemní identita (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
319 Kč
Koupit za 319 Kč
Popis
Image a firemní identita - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš První ucelená publikace na našem trhu o image a firemní identitě (corporate identity) přináší kromě odborně erudovaného, aktuálního a čtivého výkladu také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe, a to včetně vytváření corporate identity Česka. Autory knihy jsou uznávaní odborníci v oblasti marketingové komunikace, doc. Jitka Vysekalová a Ing. Jiří Mikeš. Dozvíte se, z čeho se skládá firemní identita a jak ji řídit, a co představují jednotlivé složky firemní identity, tedy firemní kultura, design, komunikace i chování. Zjistíte, co je image, jaké jsou jeho komponenty, vlastnosti i vazby na chování. Dozvíte se, co vše působí na budování image, jaký je význam emocí v těchto souvislostech a jak o koupi produktu rozhodují i představy, názory a emocionální kvality, které si s ním zákazník spojuje. Knížka se věnuje také analýze image, využití metod kvalitativního i kvantitativního výzkumu i specifickým přístupům k "měření"
image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. z kategorie E-knihy | Odborná literatura | Ekonomie | Marketing a management od Grada naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!
image. Publikace je určena marketingovým a PR manažerům a specialistům stejně jako vysokoškolským studentům. z kategorie E-knihy | Odborná literatura | Ekonomie | Marketing a management od Grada naleznete ne e-shopu KnihyDobrovsky.cz!
Parametry
Autor | Vysekalová Jitka, Mikeš Jiří |
Výrobce | Grada |