Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing... Celý popis
Koupit za 449 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Strategický marketing
Doprava:
49 Kč
Skladem
449 Kč
Koupit za 449 Kč
Strategický marketing - Strategie a trendy, 3. vydání - Dagmar Jakubíková
Doprava:
25 Kč
Skladem
501 Kč
Koupit za 501 Kč
Strategický marketing
Doprava:
72 Kč
461 Kč
Koupit za 461 Kč
Strategický marketing
Doprava:
45 Kč
Skladem
503 Kč
Koupit za 503 Kč
Strategický marketing Strategie a trendy – 3 přepracované a rozšířené vydání - Jakubíková Dagmar Janeček Petr
Doprava:
69 Kč
Skladem
599 Kč
Koupit za 599 Kč
Popis
Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. V novém vydání autoři věnují větší pozornost udržitelnému rozvoji a reagují na změny probíhající všude kolem nás – na vliv nových technologií a s nimi spojeného průmyslu 4.0 a umělé inteligence. V návaznosti na tyto změny se mění i marketing a na výsluní se dostávají tzv. digitální marketing a zákaznická oddělení. ***** Výklad pokrývá všechna témata strategického marketingu v?logické návaznosti: od vysvětlení podstaty strategického řízení firem přes jednotlivé etapy strategického řídicího procesu až po propojení strategického řízení se strategickým marketingem. Autoři vycházejí ze svých praktických zkušeností z dlouholeté pedagogické i profesní praxe. ***** Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol a?MBA programů a?všem zájemcům, kteří se chtějí blíže seznámit se strategickým marketingem.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2023 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Dagmar Jakubíková |
Počet stran | 432 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 720 gramů |
ISBN | 978-80-271-3722-0 |