Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický,... Celý popis
Koupit za 280 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Moderní retail marketing (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
280 Kč
Koupit za 280 Kč
Moderní retail marketing
Doprava:
zdarma
Skladem
280 Kč
Koupit za 280 Kč
Moderní retail marketing - Hana Volfová, Eva Jaderná - e-kniha
Doprava:
zdarma
280 Kč
Koupit za 280 Kč
Popis
Retail je jednou z nejvýznamnějších oblastí fungování trhu v ČR. Nejde jen o klasický obchodní model, ale o významný marketingový článek – retaileři budují nové komplexní marketingové strategie a marketingovou komunikaci. To ovlivňuje nejen trh jako celek, ale také obchod a marketing obchodních společností působících na trhu. Tato kniha přináší detailní analýzu prostředí retail marketingu, všech klíčových faktorů a jejich strukturální zpracování do komplexního materiálu. Studie má nejen teoretický, ale i praktický dosah a přináší základní stavební prvky pro zpracování retail marketingových a komunikačních strategií a taktik jednotlivými články retailového trhu. Kniha je ideální jako učebnice pro studenty marketingových oborů, své uplatnění však najde také u široké odborné veřejnosti.
Parametry
Výrobce | Grada |