Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků. V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely,... Celý popis
Koupit za 339 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Metody komplexního hodnocení podniku
Doprava:
zdarma
Skladem
339 Kč
Koupit za 339 Kč
Metody komplexního hodnocení podniku (e-kniha)
Doprava:
zdarma
Skladem
339 Kč
Koupit za 339 Kč
Metody komplexního hodnocení podniku - Marek Vochozka - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
339 Kč
Koupit za 339 Kč
Popis
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. V příloze se seznámí s interpretací jejich výsledků na příkladech konkrétních podniků. V úvodu je představena finanční analýza a její základní metody, následují nástroje hodnocení podniku, bonitní a bankrotní modely, ve kterých je přiblížena např. Schmalenbachova společnost, Beaverova a Altmanova analýza či Tafflerův index. Neméně přínosná je i kapitola Ekonomická přidaná hodnota (EVA), která je popsána jak z pohledu manželů Neumaierových, tak Brealeyeho, Myerse, Allena a E. Kislingerové. V poslední části je zmíněn i odlišný typ metody hodnocení podniku, a to metoda Harryho Pollaka.
Parametry
Autor | Marek Vochozka |
Výrobce | Grada |