Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku. Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou... Celý popis
Koupit za 501 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Metody komplexního hodnocení podniku
Doprava:
49 Kč
Skladem
501 Kč
Koupit za 501 Kč
Metody komplexního hodnocení podniku. 2. aktualizované vydání - Marek Vochozka
Doprava:
48 Kč
Skladem
530 Kč
Koupit za 530 Kč
Metody komplexního hodnocení podniku, 2. vydání - Marek Vochozka
Doprava:
25 Kč
Skladem
492 Kč
Koupit za 492 Kč
Metody komplexního hodnocení podniku
Doprava:
45 Kč
Skladem
495 Kč
Koupit za 495 Kč
Metody komplexního hodnocení podniku 2 aktualizované vydání - Vochozka Marek
Doprava:
69 Kč
Skladem
589 Kč
Koupit za 589 Kč
Popis
Publikace velmi přehledně představuje a analyzuje metody komplexního hodnocení podniku. Komplexní informace načerpají nejen manažeři, podnikatelé, ale i studenti ekonomických či finančních oborů. V knize čtenáři najdou nejčastěji používané metody, informace o jejich konstrukci a vzniku.
Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.
Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Kniha se zabývá celkovým podnikovým prostředím, shrnuje cíle podniku a primárně se zabývá hlavním cílem podniku – růst hodnoty pro akcionáře. Dále odkazuje na Management by Objectives. Zabývá se dále finanční analýzou podle Schmallenbachovy společnosti, modely jednofaktorové analýzy, risk index modely, vícerozměrnou diskriminační analýzou, modely podmíněné pravděpodobnosti a modely benchmarkingové. Dále zahrne modely založené na využití umělých neuronových sítí s učitelem a umělých neuronových sítí bez učitele.
Jednotlivé kapitoly jsou shrnutím dosavadního poznání, metodikou tvorby těchto modelů, konkrétní používané příklady a hodnocení výhod a nevýhod metod. Několik kapitol obsahuje modely vytvořené autory publikace (především pak modely založené na umělých neuronových sítích).
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2020 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Marek Vochozka |
Počet stran | 480 |
Výrobce | Grada |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 960 gramů |
ISBN | 978-80-271-1701-7 |