Marketing

93 %
(0 hodnocení)

Moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí část knihy, je zaměřena... Celý popis

Koupit za 999 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu. Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti.
Zobrazit více

Parametry

Autor Armstrong, Gary
Jazyk české
Nakladatelství Grada
Rok vydání 2004
Výrobce GRADA
Počet stran 856