Nový přístup k zisku, růstu a obnově Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a... Celý popis
Koupit za 329 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing v pohybu - Kotler, Maesincee
Doprava:
37 Kč
Skladem
329 Kč
Koupit za 329 Kč
Marketing v pohybu - Dipak C. Jain, Philip Kotler, Suvit Maesincee
Doprava:
49 Kč
Skladem
312 Kč
Koupit za 312 Kč
Marketing v pohybu - Dipak C. Jain, Philip Kotler, Suvit Maesincee
Doprava:
72 Kč
Skladem
285 Kč
Koupit za 285 Kč
Popis
Nový přístup k zisku, růstu a obnově
Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost. Kniha Marketing v pohybu popisuje nutné transformační kroky, jimiž musí organizace projít. Vybízí a inspiruje k zásadnímu přizpůsobení strategie tak, aby firmy byly schopny poskytovat špičkovou hodnotu pro zákazníky jak na fyzických, tak i na virtuálních trzích. Hlavním dynamickým faktorem utváření a implementace této nové strategie musí být marketing a rozhodující nástroj tohoto přechodu pak představuje nové marketingové paradigma, jemuž autoři říkají holistický marketing.
Holistický marketing je dynamická koncepce opírající se o všudypřítomnou elektronickou konektivitu a interaktivitu mezi firmami, zákazníky a v rámci sítí spolupracujících subjektů. Toto nové paradigma kombinuje to nejlepší z tradičního marketingu s novými možnostmi digitálního prostředí k navazování a upevňování dlouhodobých a uspokojivých vztahů, zajišťujících prosperitu všem zainteresovaným stranám.
Implementace holistického marketingu pak vyžaduje důsledné integrační řízení poptávky zákazníků, vnitřních a vnějších zdrojů a síťové spolupráce. Autoři ukazují, že holistický marketing firmám umožňuje:
Rozpoznávat nové hodnotové příležitosti pro obnovu svých trhů.
Efektivně vytvářet co nejslibnější hodnotové nabídky.
Poskytovat výrobky, služby a zkušenosti, jež co nejpřesněji odpovídají požadavkům jednotlivých zákazníků.
Důsledně a s patřičnou rychlostí zajišťovat tu nejvyšší kvalitu svých výrobků a služeb.
Myšlenkově podnětná a praktická kniha nejvýznamnějšího světového marketéra a jeho blízkých spolupracovníků ukazuje, jak vytvářet úplné a úspěšné marketingové platformy, připravené na výzvy a příležitosti světa, jehož středem je zákazník.
V předmluvě k českému vydání autoři poznamenávají: „Čeští a slovenští manažeři a marketéři se budou muset přizpůsobit a reagovat na revoluční změny, k nimž dochází v technologiích a ve světové ekonomice. Každá země bude vystavena přílivu nových nápadů, výrobků a služeb. A naopak: každá země se může stát zdrojem nových nápadů, výrobků a služeb. To je výzva, před níž stojíme. Doufáme, že české vydání knihy Marketing v pohybu bude čtenáře inspirovat k tomu, jak se s touto výzvou vyrovnat.“
Kniha vyšla ve volné ediční řadě Knihovna světového managementu.
PHILIP KOTLER, profesor mezinárodního marketingu a jedna z předních světových autorit v oblasti moderního marketingu.
DIPAK C. JAIN, děkan Kellogg School of Management, je profesorem podnikatelských studií a marketingu.
SUVIT MAESINCEE je profesorem marketingu na Sasin Graduate Institute of Business Administration při univerzitě Chulalongkorn v Bangkoku.
II. jakost- poškozený obal
Počet stran: 176
Autor: Philip Kotler - Dipak C. Jain - Suvit Maesincee
Rok vydání: 2007
Nakladatelství: Management Press
EAN: 9788072611614
ISBN: 978-80-7261-161-4
Trhy se pod vlivem internetu, globalizace a hyperkonkurence zásadně mění, a mění se tak i přístupy k podnikání. Změnit se musí samozřejmě také marketing, neboť je jisté, že ne vždy dokáže držet krok s tržními změnami, říká světoznámý marketingový poradce Philip Kotler a jeho spoluautoři Dipak C. Jain a Suvit Maesincee. V dnešním světě, v němž vzácností jsou zákazníci, a nikoli produkty, je třeba klasické marketingové koncepce znovu promyslet, nově vymezit a rozšířit tak, aby odrážely tuto novou skutečnost. Kniha Marketing v pohybu popisuje nutné transformační kroky, jimiž musí organizace projít. Vybízí a inspiruje k zásadnímu přizpůsobení strategie tak, aby firmy byly schopny poskytovat špičkovou hodnotu pro zákazníky jak na fyzických, tak i na virtuálních trzích. Hlavním dynamickým faktorem utváření a implementace této nové strategie musí být marketing a rozhodující nástroj tohoto přechodu pak představuje nové marketingové paradigma, jemuž autoři říkají holistický marketing.
Holistický marketing je dynamická koncepce opírající se o všudypřítomnou elektronickou konektivitu a interaktivitu mezi firmami, zákazníky a v rámci sítí spolupracujících subjektů. Toto nové paradigma kombinuje to nejlepší z tradičního marketingu s novými možnostmi digitálního prostředí k navazování a upevňování dlouhodobých a uspokojivých vztahů, zajišťujících prosperitu všem zainteresovaným stranám.
Implementace holistického marketingu pak vyžaduje důsledné integrační řízení poptávky zákazníků, vnitřních a vnějších zdrojů a síťové spolupráce. Autoři ukazují, že holistický marketing firmám umožňuje:
Rozpoznávat nové hodnotové příležitosti pro obnovu svých trhů.
Efektivně vytvářet co nejslibnější hodnotové nabídky.
Poskytovat výrobky, služby a zkušenosti, jež co nejpřesněji odpovídají požadavkům jednotlivých zákazníků.
Důsledně a s patřičnou rychlostí zajišťovat tu nejvyšší kvalitu svých výrobků a služeb.
Myšlenkově podnětná a praktická kniha nejvýznamnějšího světového marketéra a jeho blízkých spolupracovníků ukazuje, jak vytvářet úplné a úspěšné marketingové platformy, připravené na výzvy a příležitosti světa, jehož středem je zákazník.
V předmluvě k českému vydání autoři poznamenávají: „Čeští a slovenští manažeři a marketéři se budou muset přizpůsobit a reagovat na revoluční změny, k nimž dochází v technologiích a ve světové ekonomice. Každá země bude vystavena přílivu nových nápadů, výrobků a služeb. A naopak: každá země se může stát zdrojem nových nápadů, výrobků a služeb. To je výzva, před níž stojíme. Doufáme, že české vydání knihy Marketing v pohybu bude čtenáře inspirovat k tomu, jak se s touto výzvou vyrovnat.“
Kniha vyšla ve volné ediční řadě Knihovna světového managementu.
PHILIP KOTLER, profesor mezinárodního marketingu a jedna z předních světových autorit v oblasti moderního marketingu.
DIPAK C. JAIN, děkan Kellogg School of Management, je profesorem podnikatelských studií a marketingu.
SUVIT MAESINCEE je profesorem marketingu na Sasin Graduate Institute of Business Administration při univerzitě Chulalongkorn v Bangkoku.
II. jakost- poškozený obal
Počet stran: 176
Autor: Philip Kotler - Dipak C. Jain - Suvit Maesincee
Rok vydání: 2007
Nakladatelství: Management Press
EAN: 9788072611614
ISBN: 978-80-7261-161-4
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2007 |
Nakladatelství | Management Press |
Autor | Dipak C. Jain, Philip Kotler, Suvit Maesincee |
Počet stran | 224 |
Výrobce | Management Press |
Vazba | Neznámá |
Jazyk | české |