Podrobnosti o produktu EUR0235726 V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní... Celý popis
Koupit za 297 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing služeb - efektivně a moderně
Doprava:
49 Kč
Skladem
297 Kč
Koupit za 297 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně
Doprava:
45 Kč
Skladem
314 Kč
Koupit za 314 Kč
Marketing služeb efektivně a moderně
Doprava:
72 Kč
297 Kč
Koupit za 297 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně. 2., aktualizované a rozšířené vydání - Miroslava Vaštíková
Doprava:
48 Kč
Skladem
314 Kč
Koupit za 314 Kč
Marketing služeb efektivně a moderně (Vaštíková Miroslava)
Doprava:
99 Kč
Skladem
349 Kč
Koupit za 349 Kč
Popis
Podrobnosti o produktu EUR0235726 V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru, zejména měst a obcí, a studentům VŠ.
Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí.
Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, internetové marketingové komunikaci. Samostatné kapitoly se zabývají kvalitou ve službách, specifiky marketingu neziskových organizací, které rovněž poskytují služby, a marketingem obcí.
Nové vydání knížky je rozšířeno např. o strategii balíčků služeb a strategii obrany proti krizi a pro zvýšení konkurenceschopnosti služeb včetně závěrů vlastního výzkumu, více se zaměřuje na moderní formy komunikace, jako jsou sociální sítě, a přináší informace o specifikách marketingu veřejného sektoru, zejména obcí. Knížka také obsahuje řadu nových příkladů z praxe.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2014 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Miroslava Vaštíková |
Počet stran | 272 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 456 gramů |
ISBN | 978-80-247-5037-8 |