Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.. Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace. Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních... Celý popis
Koupit za 227 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing pro SŠ, VOŠ a veřejnost
Doprava:
24 Kč
227 Kč
Koupit za 227 Kč
Marketing pro SŠ a VOŠ
Doprava:
99 Kč
Skladem
208 Kč
Koupit za 208 Kč
Marketing pro střední školy, vyšší odborné školy a veřejnost
Doprava:
79 Kč
Skladem
202 Kč
Koupit za 202 Kč
Popis
Nové vydání učebnice od osvědčeného a fundovaného autorského kolektivu.. Publikace shrnuje komplexní informace o marketingu. Postupně vysvětluje jeho podstatu, charakteristiky a vývojové tendence do současné doby, včetně pohledu do budoucnosti. Celá jedna kapitola je věnována moderním formám marketingové komunikace. Výklad je zaměřen také na využívání marketingu v praxi. Je dokumentován řadou příkladů z teoretického i praktického pohledu. Autoři se opírají o současné poznatky českých i zahraničních odborníků i o vlastní zkušenosti z marketingového výzkumu. Vysokou odbornou úroveň publikace zaručuje hlavní autorka Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti. Publikace je určena nejen studentům středních a vyšších odborných škol, ale všem zájemcům o problematiku marketingu.
Parametry
Druh | pro střední školy |
Autor | Jitka Vysekalová |
Jazyk | české |
Nakladatelství | Eduko |
Rok vydání | 2016 |
Výrobce | Eduko |
Počet stran | 272 |