Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi marketingu, marketingovým procesem a strategickým plánováním. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací a nákupnímu chování spotřebitelů a organizací. Třetí, nosná část knihy,... Celý popis

Koupit za 849 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi marketingu, marketingovým procesem a strategickým plánováním. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací a nákupnímu chování spotřebitelů a organizací. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing, vývoj nových produktů a jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.

Počet stran: 864

Autor: Philip Kotler, Gary Armstrong

Rok vydání: 2016

Nakladatelství: Grada

EAN: 9788024705132

ISBN: 978-80-247-0513-2
Zobrazit více

Parametry

Žánr naučné
Rok vydání 2003
Nakladatelství Grada
Autor Gary Armstrong, Philip Kotler
Počet stran 864
Výrobce Grada
Vazba vázaná
Jazyk české
Váha 1260 gramů
ISBN 978-80-247-0513-2
Zobrazit více parametrů