Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi marketingu, marketingovým procesem a strategickým plánováním. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací a nákupnímu chování spotřebitelů a organizací. Třetí, nosná část knihy,... Celý popis
Koupit za 849 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Marketing
Doprava:
zdarma
Skladem
849 Kč
Koupit za 849 Kč
Marketing - 6.vydání - Gary Armstrong
Doprava:
29 Kč
Skladem
835 Kč
Koupit za 835 Kč
Marketing - Philip Kotler, Armstrong Gary
Doprava:
zdarma
894 Kč
Koupit za 894 Kč
Marketing - Philip Kotler; Gary Armstrong
Doprava:
zdarma
Skladem
920 Kč
Koupit za 920 Kč
Kotler Philip, Armstrong Gary Marketing
Doprava:
79 Kč
899 Kč
Koupit za 899 Kč
Popis
Oblíbená učebnice marketingu z pera světově uznávaných autorů se komplexně věnuje všem důležitým marketingovým oblastem a činnostem. Srozumitelný výklad je doplněn řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části se seznámíte se základními pojmy a koncepcemi marketingu, marketingovým procesem a strategickým plánováním. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací a nákupnímu chování spotřebitelů a organizací. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing, vývoj nových produktů a jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení ve firmách.
Počet stran: 864
Autor: Philip Kotler, Gary Armstrong
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Grada
EAN: 9788024705132
ISBN: 978-80-247-0513-2
Počet stran: 864
Autor: Philip Kotler, Gary Armstrong
Rok vydání: 2016
Nakladatelství: Grada
EAN: 9788024705132
ISBN: 978-80-247-0513-2
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2003 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Gary Armstrong, Philip Kotler |
Počet stran | 864 |
Výrobce | Grada |
Vazba | vázaná |
Jazyk | české |
Váha | 1260 gramů |
ISBN | 978-80-247-0513-2 |