Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty,... Celý popis

Koupit za 99 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal
nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro
oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a
prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které
navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře
inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a
praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup
do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty,
kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky,
kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále
se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou
praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů
marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost.
Zobrazit více

Parametry

Autor Jaroslav Světlík
Nakladatelství Aleš Čeněk
Rok vydání 2005
Výrobce Aleš Čeněk
Počet stran 344