Kniha Manažerská psychologie se snaží ukázat, co se odehrává v naší osobnosti a vysvětlit, z jakých komponent je naše osobnost vlastně strukturována. Je nutné nejdříve znát sami sebe, vědět kdo jsme, abychom mohli lépe pochopit i jednání druhých, což je nezbytná podmínka manažerského jednání. V další části jde o využití těchto poznatků v aplikaci na manažerskou (ale i běžnou) praxi. Umožňuje nám pochopit např. důležitost naší komunikace, její úskalí, chyby, kterých se dopouštíme, umění vypořádat... Celý popis
Koupit za 167 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Manažerská psychologie - Pavlíčková Helena
Doprava:
69 Kč
Skladem
167 Kč
Koupit za 167 Kč
Manažerská psychologie - Helena Pavlíčková
Doprava:
49 Kč
158 Kč
Koupit za 158 Kč
Manažerská psychologie
Doprava:
99 Kč
165 Kč
Koupit za 165 Kč
Manažerská psychologie
Doprava:
94 Kč
147 Kč
Koupit za 147 Kč
Popis
Kniha Manažerská psychologie se snaží ukázat, co se odehrává v naší osobnosti a vysvětlit, z jakých komponent je naše osobnost vlastně strukturována. Je nutné nejdříve znát sami sebe, vědět kdo jsme, abychom mohli lépe pochopit i jednání druhých, což je nezbytná podmínka manažerského jednání.
V další části jde o využití těchto poznatků v aplikaci na manažerskou (ale i běžnou) praxi. Umožňuje nám pochopit např. důležitost naší komunikace, její úskalí, chyby, kterých se dopouštíme, umění vypořádat se úspěšně s konflikty ve firmě, umět rozlišit lidi podle jednotlivých komponent jejich osobnosti, dokázat sestavit efektivní tým, znát zásady asertivity a v neposlední řadě umět zacházet se zákony psychologie prodeje tak, že je jednak umíme úspěšně používat vůči klientům a zákazníkům, ale také naopak – umět se jim jako klient nebo zákazník úspěšně bránit.
V další části jde o využití těchto poznatků v aplikaci na manažerskou (ale i běžnou) praxi. Umožňuje nám pochopit např. důležitost naší komunikace, její úskalí, chyby, kterých se dopouštíme, umění vypořádat se úspěšně s konflikty ve firmě, umět rozlišit lidi podle jednotlivých komponent jejich osobnosti, dokázat sestavit efektivní tým, znát zásady asertivity a v neposlední řadě umět zacházet se zákony psychologie prodeje tak, že je jednak umíme úspěšně používat vůči klientům a zákazníkům, ale také naopak – umět se jim jako klient nebo zákazník úspěšně bránit.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2008 |
Nakladatelství | KEY Publishing |
Autor | Pavlíčková Helena |
Počet stran | 77 |
Výrobce | Key publishing |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |