Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků. Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských... Celý popis
Koupit za 167 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Lázeňství
Doprava:
45 Kč
Skladem
167 Kč
Koupit za 167 Kč
Lázeňství
Doprava:
49 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Lázeňství
Doprava:
54 Kč
169 Kč
Koupit za 169 Kč
Lázeňství. management a marketing - Dagmar Jakubíková, Petr Janeček, Eliška Vildová, Jan Tlučhoř
Doprava:
48 Kč
Skladem
179 Kč
Koupit za 179 Kč
Jakubíková Dagmar, Vildová Eliška, Janeček Petr, Tlučhoř Jan Lázeňství
Doprava:
79 Kč
359 Kč
Koupit za 359 Kč
Popis
Publikace zkušených autorů je jedinou komplexní knihou na téma lázeňství a řízení lázní na českém trhu. Autoři, kteří se problematikou lázeňství, podnikání, managementu i marketingu dlouhodobě zabývají a mají bohaté teoretické i praktické zkušenosti, se v knize věnují především marketingovému řízení lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků.
Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.
Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům cestovního ruchu a pracovníkům hotelů a lázeňských organizací.
Postupují od představení lázní a lázeňství v Evropě a České republice a služeb lázeňských zařízení, přes management lázeňských podniků, marketingový výzkum, analýzu prostředí a výběr cílových trhů, až po celý marketingový mix – produkt, cenu, distribuci a komunikaci. Speciální pozornost autoři věnují interní a externí komunikaci v lázeňských organizacích a lázeňských hotelích.
Výklad je doplněn mnoha příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům vysokých škol, vyšších odborných škol a středních škol, kteří studují cestovní ruch, pracovníkům lázeňských organizací a hotelů a všem dalším, kteří mají zájem se hlouběji seznámit s implementací marketingového řízení v lázeňství.Publikace zkušených autorů se zaměřuje na management a marketing lázeňských organizací a podniků, spolu s uplatněním nejnovějších poznatků v oboru. Nabízí případové studie a příklady z české i zahraniční praxe, včetně obrazové dokumentace. Kniha je určena především studentům cestovního ruchu a pracovníkům hotelů a lázeňských organizací.
Parametry
Žánr | odborné |
Rok vydání | 2019 |
Nakladatelství | Grada |
Autor | Jakubíková Dagmar, Vildová Eliška, Janeček Petr, Tlučhoř Jan |
Počet stran | 368 |
Výrobce | Grada |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 625 gramů |
ISBN | 978-80-271-2461-9 |