Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete malou restauraci, řídíte korporaci či poprvé... Celý popis
Koupit za 29 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Jak stvořit pecku na trhu - Berger Jonah
Doprava:
49 Kč
Skladem
29 Kč
Koupit za 29 Kč
Popis
Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? To, o čem si lidé povídají, způsobí, že jisté myšlenky a zvyklosti se jaksi uchytí lépe. To, co si řekneme mezi sebou, nás zkrátka
ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete malou restauraci, řídíte korporaci či
poprvé kandidujete do funkce místního úřadu. Kroky, které vašemu výrobku nebo myšlence pomohou natolik, že se stane virovou, platí univerzálně.
Neuvěřitelné množství fascinujících informací, jak udělat z jakéhokoliv produktu, projektu a nápadu skutečnou pecku na trhu.
ovlivní více než reklamní kampaň. Dokážete o vašem produktu vymyslet takové informace, které se budou šířit řetězovou reakcí? Profesor Berger tvrdí, že je to ve vaší moci. Nezáleží na tom, zda provozujete malou restauraci, řídíte korporaci či
poprvé kandidujete do funkce místního úřadu. Kroky, které vašemu výrobku nebo myšlence pomohou natolik, že se stane virovou, platí univerzálně.
Neuvěřitelné množství fascinujících informací, jak udělat z jakéhokoliv produktu, projektu a nápadu skutečnou pecku na trhu.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2013 |
Nakladatelství | Jota |
Autor | Jonah Berger |
Počet stran | 272 |
Výrobce | Jota |
Vazba | Brožovaná bez přebalu lesklá |
Jazyk | české |
Váha | 292 gramů |
ISBN | 978-80-7462-331-8 |