Kniha se zabývá procesy formování firemní kultury v tržním prostředí. Analyzuje možnosti a meze, které má podnikové vzdělávání ve vztahu k tvorbě, změně a rozvoji firemní kultury. Je určena jako studijní materiál pro studenty vysokých škol v oborech managementu a v oborech dalších, které se zabývají úlohou lidského činitele v pracovním procesu. Vhodná odborná pomůcka pro manažery na všech stupních řízení.

Koupit za 90 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Kniha se zabývá procesy formování firemní kultury v tržním prostředí. Analyzuje možnosti a meze, které má podnikové vzdělávání ve vztahu k tvorbě, změně a rozvoji firemní kultury.
Je určena jako studijní materiál pro studenty vysokých škol v oborech managementu a v oborech dalších, které se zabývají úlohou lidského činitele v pracovním procesu.
Vhodná odborná pomůcka pro manažery na všech stupních řízení.
Zobrazit více

Parametry

Rok vydání 2004
Nakladatelství Wolters Kluwer
Autor Šigut Zdeněk
Počet stran 88
Výrobce ASPI
Jazyk české