Kniha se zabývá procesy formování firemní kultury v tržním prostředí. Analyzuje možnosti a meze, které má podnikové vzdělávání ve vztahu k tvorbě, změně a rozvoji firemní kultury. Je určena jako studijní materiál pro studenty vysokých škol v oborech managementu a v oborech dalších, které se zabývají úlohou lidského činitele v pracovním procesu. Vhodná odborná pomůcka pro manažery na všech stupních řízení.
Koupit za 90 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Firemní kultura a lidské zdroje
Doprava:
49 Kč
Skladem
90 Kč
Koupit za 90 Kč
Popis
Kniha se zabývá procesy formování firemní kultury v tržním prostředí. Analyzuje možnosti a meze, které má podnikové vzdělávání ve vztahu k tvorbě, změně a rozvoji firemní kultury.
Je určena jako studijní materiál pro studenty vysokých škol v oborech managementu a v oborech dalších, které se zabývají úlohou lidského činitele v pracovním procesu.
Vhodná odborná pomůcka pro manažery na všech stupních řízení.
Je určena jako studijní materiál pro studenty vysokých škol v oborech managementu a v oborech dalších, které se zabývají úlohou lidského činitele v pracovním procesu.
Vhodná odborná pomůcka pro manažery na všech stupních řízení.
Parametry
Rok vydání | 2004 |
Nakladatelství | Wolters Kluwer |
Autor | Šigut Zdeněk |
Počet stran | 88 |
Výrobce | ASPI |
Jazyk | české |