V roce 1939 přišel Stalin s novým heslem: "200.000 letců - 200.000 letadel". To znamenalo vytvořit nový systém výcviku pilotů a mechaniků. Mimo personálu bylo potřebné také zajistit dostatečné množství kvalitních letadel vlastní výroby a postupně se osamostatnit od potřeby nakupovat v zahraničí. Vzniknul Centrální aero - hydrodynamický ústav (CAGI) a vznikaly také další konstrukční kanceláře. Na sovětské typy letadel a jejich výrobu měly nákupy v zahraničí velký vliv. Jednalo se přímo o celá letadla,... Celý popis
Koupit za 199 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Dějiny sovětského a ruského letectva od začátku 2. světové války do současnosti - DVD - B.M.S.
Doprava:
99 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Dějiny sovětského a ruského letectva od začátku 2. světové války do současnosti - DVD - B.M.S.
Doprava:
99 Kč
Skladem
199 Kč
Koupit za 199 Kč
Dějiny sovětského a ruského letectva od začátku 2. světové války do současnosti - DVD - neuveden
Doprava:
79 Kč
179 Kč
Koupit za 179 Kč
Dějiny sovětského a ruského letectva od začátku 2. světové války do současnosti - DVD
Doprava:
63 Kč
150 Kč
Koupit za 150 Kč
Dějiny sovětského a ruského letectva od začátku 2. světové války do současnosti - DVD
Doprava:
99 Kč
Skladem
139 Kč
Koupit za 139 Kč
Popis
V roce 1939 přišel Stalin s novým heslem: "200.000 letců - 200.000 letadel". To znamenalo vytvořit nový systém výcviku pilotů a mechaniků. Mimo personálu bylo potřebné také zajistit dostatečné množství kvalitních letadel vlastní výroby a postupně se osamostatnit od potřeby nakupovat v zahraničí. Vzniknul Centrální aero - hydrodynamický ústav (CAGI) a vznikaly také další konstrukční kanceláře. Na sovětské typy letadel a jejich výrobu měly nákupy v zahraničí velký vliv. Jednalo se přímo o celá letadla, tak i jednotlivé části a především motory. Do roku 1939 SSSR nakoupil přes 700 různých typů letadel a kolem 60 licencí na jejich výrobu. V dokumentu shlédnete mnoho typů letounů vzniklých v období, kterým se zabývá tento film. V rozsáhlé připojené publikaci s obrázky a odbornými texty zjistíte, kolik v rámci ruského leteckého průmyslu existovalo hlavních kanceláří (abecedně seřazeny), ve kterých vzniklo mnoho sériově vyráběných typů letounů nebo vrtulníků. Podstatným faktem také je, že pouze menšímu množství z nich se podařilo přežít až do současnosti. Některé např. Antonova kancelář se nyní nachází na Ukrajině, jiné zanikly bez náhrady.
Parametry
Rok vydání | 2012 |
Výrobce | B.M.S. |
Vazba | Ostatní (neknižní zboží) |
Jazyk | ruské |