Publikace: Analýza obsahu mediálních sdělení. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize... Celý popis
Koupit za 139 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
ANALÝZA OBSAHU MEDIÁLNÍCH SDĚLENÍ
Doprava:
54 Kč
139 Kč
Koupit za 139 Kč
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier-Reifová
Doprava:
25 Kč
Skladem
138 Kč
Koupit za 138 Kč
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová
Doprava:
49 Kč
Skladem
139 Kč
Koupit za 139 Kč
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Reifová
Doprava:
24 Kč
148 Kč
Koupit za 148 Kč
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová
Doprava:
79 Kč
Skladem
163 Kč
Koupit za 163 Kč
Popis
Publikace: Analýza obsahu mediálních sdělení. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu. Publikace: Analýza obsahu mediálních sdělení.
Parametry
Žánr | naučné |
Rok vydání | 2011 |
Nakladatelství | Karolinum |
Autor | Irena Carpentier - Reifová |
Počet stran | 150 |
Výrobce | Karolinum |
Vazba | brožovaná |
Jazyk | české |
Váha | 200 gramů |
ISBN | 978-80-246-1980-4 |